Gürsu’nun özel çocuklarının, Tarihi Abdal Meydanı’nda kahvaltı yapıp, Bursa’nın meşhur tahanlısını yeme hayallerini Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık gerçekleştirdi.